HTML

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Ablakmosó fiúk

2013.02.20. 17:40 ginginke

A mai reggel napsütéssel indult. Melegnek nem mondhatnám, hogy meleg volt, mert maximum 3 fok ha lehetett. Volt mikor elbújt a nap volt mikor előbújt.

Szokásosan végeztem a dolgomat, mára is jutott kis óravázlat írás. Dél körül nagyban el vagyok merengve a vázlat írásban, egyszer csak hallom, látom, hogy csurog a víz az ablakunkra. Furcsáltam, mert sütött a nap és nem volt borús az ég sem. Mi lehet ez gondoltam magamba, míg nem kinéztem és ezt láttam.

DSCN2864.JPG

 2 dolgos emberke volt egy hatalmas nagy daruval :D Megnéztem jobban, hogy mit is csinálnak ezek az emberkék, tán valakit ki kell menteni valamelyik lakásból?, de nem. Ők az ablakmosó fiúk :D
Szépen sorba, fentről a 8. emeletről haladtak lefele. 

Majd a mi ablakunk következett. Valószínű, sőt biztos azért vannak ezek az ablakmosók emberkék, mert eredetileg a nappali ablakait nem lehet nyitni, így az embernek esélye sincs, hogy megpucolja az ablakait kívülről. Szerencsére nekünk 1 kicsi ablak nyílik, így ha nagyon akarnám meg tudnám pucolni kívülről az ablakokat, de így most már nem fogom :)

Távolabbról ez az emelő szerkezet.

DSCN2868.JPG

Ebédre mind a ketten a tegnapi pizzát ettük, tegnap lemaradt a kép.

DSCN2860.JPG

Jöjjön a mai napra is egy finomság. Sztracsatellás vaníliás puding.

DSCN2869.JPG

A mai vacsinál a saját kívánságomat fogom most teljesíteni, így halrudacska lesz rizzsel és majonézzel :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr75094411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása