HTML

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Beköltöztünk

2013.02.09. 22:49 ginginke

Ma reggel elég szürke időre ébredtünk. Én valahogy nem jól aludtam az este, de szerintem csak az új hely miatt. A hollandok nagyon szeretik az 1 nagy takarót ami alá 2 ember pont befér. Az előző lakásban is ilyen takarónk volt, azt kezdtük megszokni, na de itt már még kisebb volt.
Délelőtt jött egy férfi kicserélni a kazánt, végzett is vele kb. fél 2-re. Mivel nem volt gáz a lakásban így az ebédfőzés elmaradt, pedig húslevest, halrudacskát krumplipürével szerettem volna csinálni. Miután elment a szerelő indultunk is az Ikeába, de már mind a kettőnknek korgott a gyomra, a hűtőben alig volt valami, így gyorsan csináltam bundás kenyeret és megettünk az otthonról hozott savanyú uborka utolsó 3 darabját is :)
Elkezdett szakadni szó szerint a hó. Meg is maradt nem olvadt el.

Ez a fotó a bejárat előtti gangról csináltam (5. emelet)

DSCN2746.JPG

Az Ikeában vettünk pár dolgot ami hiányzott ebből a lakásból és persze képkereteket ami teljesen otthonossá varázsolta a lakást :)
Ikea után a hűtő megpakolása volt a cél. Találtunk egy Aldit. Hatalmas csalódás volt számunkra, nem olyan mint az otthoni, annál rosszabb. Kevés, kifogyott, drága termékek voltak. Meg is állapítottuk, hogy ide többet nem jövünk. Mivel nem tudtunk mindent megvenni amit szerettünk volna, így elmentünk egy másik boltba, ami nagyon közel van hozzánk. Szerencsére itt mindent kaptunk.

Miután már félig tele volt az autó, hazafelé vettük az irányt.

Beletellett 20 percbe mire felpakoltunk, de mikor jöttünk lefele, vittünk le a sufniba dolgokat.
Úgy érezzük, most már minden a helyén van, már csak be kell lakni.

Vacsorára mirelit pizzát sütöttünk, mert a lakással voltunk elfoglalva.
Holnap most már tényleg megfőzöm azt a húslevest, mert már mind a ketten kívánjuk. :)

Fotókat ma nem készítettünk, a lakás csinosítgatásával voltunk elfoglalva.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr415071879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monika Varallyay 2013.08.08. 22:17:13

Szia biztos sokan kérdezik és már sokszor válaszoltál,de hogyan jutottatok ti ki Hollandiába, közvetítővel? vagy egyedül? Bocsi ha már megválaszoltad,még csak ,most kezdtem olvasni a blogot,de már nagyon tetszik!!!!!

ginginke 2013.08.08. 22:23:33

Szia!

A férjem önéletrajzát megtalálták a monster állásportálon, különböző interjúkon jutott át. Először ő kapott állást, én kiköltözésünk után fél évvel.

Monika Varallyay 2013.08.09. 08:42:48

@ginginke: Szia köszi hogy ilyen gyorsan válaszoltál, én most fontolgatom, hogy kiköltözök,de előbb szeretnék utánajárni a dolgoknak....nagyon jóóó a blog szinte olyan mintha én is átélném,és most úgy döntöttem elölről elkezdem olvasni, mint egy kötelező olvasmányt,hogy minél több dolgot megtudjak Hollandiáról és az ottani életről. Ezzel kapcsolatban szeretném azt megkérdezni,hogy ha majd még lesznek kérdéseim feltehetem őket neked? Persze ha nemet mondasz nem "zaklatlak" a kérdéseimmel és azt is megértem. Csak minden segítség jól jön.... Mindenesetre köszönöm előre is:
Mónika

ginginke 2013.08.09. 08:50:34

@Monika Varallyay:
Szia, persze bármi kérdésed van írj nyugodtan az alábbi e-mail címre: ginginke@gmail.com

Szép napot!

Monika Varallyay 2013.08.09. 10:10:54

@ginginke: Nagyon szépen köszönöm!!! Nektek is szép napot!!
süti beállítások módosítása