HTML

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Borongós kedd

2013.02.19. 20:23 ginginke

Egész nap borongós, esős is volt, ráadásul hideg is. A mai nap hasonlóan telt mint a többi hétköznap. Mostanában újra elkezdtem írni az óravázlatokat, így kevesebb időm marad angolozni. 

Egy régebbi képet rakok fel. Ezt még Amstelveen-be fotóztam. Éppen a levágott fát dolgozzák fel.

DSCN2742.JPG

Elől van egy traktor ami után a zöld pótkocsi van kötve. A pótkocsihoz pedig egy sárga aprító gép. A fehér markoló a sárga aprítógépbe rakja be a fákat egészbe és egyből fűrészport csinál belőle ami megy a zöld pótkocsiba. Elég gyorsan haladtak vele.

Ma este pizzát csináltam. Mivel tegnap paradicsomos volt a spagetti, így a pizzát tejföllel kentem meg, rá hagymát, felvágottat, paradicsomot, kukoricát, sajtot raktam. 2 nagy tepsivel csináltam, kb. a fele fogyott el.

Az este filmezéssel, tv nézéssel telik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr815092902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása