HTML

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Séta a környéken

2013.02.13. 19:02 ginginke

Délelőtt mivel kisütött a nap úgy gondoltam, hogy elmegyek sétálni a környékre. Felkutattam a Lidl-t, mert már van hasonlítási alapunk és arra jutottunk, hogy a Lidl a  legolcsóbb. Elég hamar meg is találtam. Bementem vásárolni, mert tegnap a ház Urának brassói volt a kívánsága ,,jó sokat" címszóval. Mivel elég kevés hús volt itthon így azt is vettem, meg pudingot, mert L-nek nem kezdődhet el úgy a reggel, hogy ne egyen pudingot :) , másokat a kávé ébreszt fel, őt a puding :) ráadásul csokis-vaníliás. Szerencsére elég olcsó, mert 1 literes kiszerelés kb. 70 cent.

Útközben fotózgattam pár érdekességet.

A háztömbünk

DSCN2772_2.JPG
Kutyáknak belépni tilos :)

DSCN2773.JPG

Jobb oldal a gyalogosoké, bal oldal a kerékpárosoké

DSCN2774.JPG

Kétsávos kerékpárút, éjszakai kivilágítással

DSCN2775.JPG

Itt még működnek a gombok a zebránál, ráadásul nagyon is jól. Ha nincs forgalom, nem áll autó a lámpánál, akkor egyből zöldre is vált a lámpa. Nagyon oda kell rá figyelni.

DSCN2776.JPG

Kacsák a vízben, jégen. Odakeveredett egy házi kacsa is :)

DSCN2779.JPG

DSCN2781.JPG

Itt így néz ki a kórház. Folyamatosan bővítik. (Tőlünk 5 perc sétára van)

DSCN2783.JPG

DSCN2784.JPG

Itt a létrát is lelakatolják :) nem tudom mióta van ott, de most már figyelni fogom :)

DSCN2785.JPG

Tipikus holland ebéd, szendvics. Nálunk már a nárcisz is virágzik :)

DSCN2786.JPG

Estére megcsináltam a Brassói aprópecsenyét, jó sokat, ahogy tegnap este lett kérve :) Bőven jut belőle holnapra is.

DSCN2787.JPG
Holnapra nagyon rossz időt mondanak akár még havazhat is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulipanfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr475078977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása