HTML

Friss topikok

Amsterdamse Bos Park

2013.01.31. 20:31 ginginke

Reggel szakadó esőre ébredtünk, nagyon fúj a szél és el is volt borulva az ég. A délelőtt takarítással és ebédkészítéssel telt. A postaládánkba ma bedobtak egy vöröskeresztes zsákot, hogy abba rakjuk a már nem használt ruhákat. Szerintem ez nagyon jó ötlet, rá van írva, hogy hova kell tenni és mikor viszik el tőlünk.

Ebédre jó magyaros húslevest csináltam, ugyanolyan jó sikerült mint otthon, hála az otthonról hozott jó magyar alapanyagoknak :) Jelentem, hogy megtaláltam a tejfölt is, itt nincs 12%-os csak 30%.

Délután lustálkodtunk kicsit, majd 3 óra körül egyszer csak kisütött a nap. Nekünk nem is kell több egyből öltöztünk és elmentünk a közeli erdőbe ami autóval kb 5 percre van.

DSCN2628.JPGGyönyörű idő volt, sütött a nap csak a szél ne fújt volna annyira. Voltak kint elég sokan. Volt aki futott, sétált, kutyát sétáltatott, biciklizett vagy lovagolt. Itt az erdőben egymás mellett 3 út van. Jobb oldalt van a gyalogos út ez sóderrel van leszórva, középen van a bicajosoknak az aszfalt és bal oldalt meg sáros, füves, földes rész azoknak akik lovagolnak.

A hidak is e szerint vannak építve.

Nagyon szép volt a környezet, gazdag állatvilággal. Láttunk kacsákat, réce féléket, gémet.

A fejünk felett szinte 5 percenként szálltak le a nagy utasszállító gépek, mivel közelben van a Schipol-i repülőtér.

Mikor elértünk a körtúránk feléhez egyszer csak megláttunk az erdő közepén egy tanyát. Láttuk, hogy sokan vannak bent gyerekek szüleikkel. Bementünk mi is a tanyára. Itt volt játszótér a kicsiknek, lehetett kecskét simogatni és tyúkot. Rengeteg kecske volt. Láttunk még malacot, lovat, pónit. Nagyon kis barátságos hely. Az állatok közé lehetett menni. Itt volt egy étterem szerűség is ami egy bolttal volt összekötve. A boltban lehetett kapni, kecske sajtot, kecsketejet, tojást, mindent amit a tanya élővilága nyújt. Nagyon szuperül ki van ez találva. Jöttek 10-14 éves lányok lovakkal, a lovakat kikötötték egy kis lóistállóba majd mentek játszani a kis kecskékkel. Most meséljenek a fotók :)

Kb. 5 km-es sétát tettünk mire kiértünk az erdőből már kezdett sötétedni. Itt fél 6 körül kezd sötétedni.

Az estét vacsorával és tv nézéssel töltjük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.